KINECT ADVENTURES!

KINECT ADVENTURES!

Celkový index únavy 2/3 (1- pohoda,  2- lehká bolest svalů druhý den, 3- velmi náročné)

Hra Kinect Adventures!, je rozdělena do pěti dobrodružství. Moje celkové hodnocení této hry je celkem dobré, nejvíce mě pobavila divoká řeka a horské reflexy, méně však 20 000 trhlin, vesmírné bubliny a rallyball. Závěr je, že cena hry odpovídá jejímu obsahu, je škoda, že titul obsahu jen těchto pět her, ale na první seznámení s kinect kamerkou tento titul ujde. Při hraní v jednom postupně získáváte body a následně dostanete dárečky (např. opasek a potítko na ruku).

RALLYBALL

Index únavy 1/3

V této hře musíte sestřelit míčem všechny kostky, které máte před sebou, dávejte však pozor míč se vrací zpět. Dá se využít házení rukou, kopaní nohou, bránění celým svým tělem, když je více míčů a nakonec při správném načasování jde dát hlavička. Ve dvou hráčích je to větší zábava, v jednom hráči nuda.

RIVER RUSH (divoká řeka)

Index únavy 2/3

Velmi povedená hra, kdy se snažíte celým svým tělem ovládat člun, přitom musíte projet mezi brankami, sbírat ve vzduchu terče, za které máte body, dále skákat z můstku nebo plout po mracích. Je to zábava, která neomrzí  Vás ani přátelé. Ve dvou je to opravdu zábava a dá to zabrat spolupracovat na rovnováze a následných pohybech, aby jste byly sehraní se spoluhráčem a dosáhli dobrého skóre.  Grafika a efekty jsou suprové a hned tak tato hra neomrzí ani v jednom.

REFLEX RIDGE (horské reflexy)

Index únavy 2/3

Na tomto překážkovém stroji budete muset opravdu vynaložit všechnu svou sílu. Budete muset vyskočit, přikrčit se, uskočit napravo, uskočit nalevo a občas se natáhnout, abyste sebrali terče, což nemusí být zrovna snadné, je-li ve stejném směru i překážka, když poskočíte hru zrychlíte a při dalších kolech je dráha více náročnější, takže se pěkně protáhnete. Graficky pěkně zpracováno a hra není rozhodně nudná a ve dvou je to nářez, akorát při této hře dbejte na bezpečnou vzdálenost, při zabrání do hry by mohlo dojít k bouchnutí do druhého hráče.

SPACE POP (vesmírné bubliny)

Index únavy 1/3

Ve vzduchu se vznášejí bubliny stejně jako vy, tyto bubliny praskejte dotekem svého těla, když zamáváte pažemi jako křidly, tak se vznesete výše, pokud chcete doprava nebo doleva stačí udělat krok, i když se Váš Avatar nachází nad zemí. Chcete-li se snést na zem, připažte. Hra mě moc nezaujala jednak to samé dokola a velmi tmavý podklad bez zvláštních efektů, hraní ve dvou není o moc zábavnější.

20,000 LEAKS (20 000 Trhlin)

Index únavy 1/3

Pokud je několik míst s vtékající vodou spojeno prasklinou, musíte je zacpat všechna, abyste prasklinu utěsnili. Za utěsnění prasklin získáváte body. V této hře jste uzavřeni v jakémsi boxu ponořeném v hlubině mezi ryby a žraloky, když ryba nebo žralok nebo jiný mořský živočich narazí do skla boxu vznikne trhlina a vy jí musíte rukou či nohou ucpat, občas je docela náročné v takovém prostoru se trefit na trhlinu. Celkový dojem hry je docela nudný, podklad opět tmavý až na některé efekty, kdy ryby narazí na sklo. Ve dvou je to docela sranda, jinak ovšem moc nezaujme.