Výrobce: SEGA
Žánr: sportovní
Počet hráčů: konzole: 1-4, kinect 1-2, multiplayer 2-4
Lokalizace: angličtina
Datum vydání: 26.4.2011
Doporučený věk: od 7let

Úvodem napíši, že mne hra velmi zklamala a není se čemu divit, pokud už jste hráli Top Spin 4, tak Vám hra přijde jako procházka růžovým sadem a hlavně jste zklamaní ze skoro amatérského provedení hry. Jediné plus, které se hře může snad připsat, je hraní s podporou kinect.

Úvodní menu ve hře a celé pohybovaní  v nabídce, je velice nepřehledné. Ovládání hry je jednoduché a podobné hře Top Spin 4 s jednou výjimkou, že nemáte k dispozici tolik triků a chytáků na protějšího hráče a tak Vás brzy hraní takovéto hry omrzí.  Grafické provedení je velmi jednoduché a nezaujme ničím, žádné detaily, které by stály za chválu. Provedení a detaily hráčů, jsou velmi fádní a nepovedené. Co lze hře ještě vyčíst, je pomalé načítání hráčů a statistik v režimu kariéry a také velmi dlouhé animace, které nejsou až tak graficky propracované.

V začátku režimu kariéry máte k dispozici cca 5 hráčů, ostatní jsou zamčeni, celkem těchto hráčů najdete ve hře 22. Tato hra je velmi jednoduchá a tak potěší začátečníky nebo ty které nehráli v životě tenis. Jelikož, je graficky hra mdlá vypadají na to i kurty na kterých následně hrajete. Hráči jsou nedokonale ztvárnění a za to mluví i to, když jsou hráči zpocení a mají na sobě pot, vypadá to, jak kdyby jim někdo posmrkal obličej.

Hraní v módu s kinectem, je dosti náročné na místo, jelikož k provedení správného odpálení míčku vyžaduje přesný pohyb rukou a velmi přesnou rychlost úderu a v neposlední řadě, je velmi důležité správné načasování, když máchnete dříve už to poté znovu nestihnete zopakovat a pokud to pozdě načasujete, míček už také od země neodpálíte. Vesměs si vlastně moc nezahrajete, protože je to velmi složité na provedení a akorát Vás z toho máchání bude druhý den zbytečně bolet ruka. Při hraní ve dvou hráčích dávejte pozor, aby nedošlo k úrazu, jelikož oba budete dělat veliké rozmachy rukou. Při hraní nemá vliv sklon ruky, je to spíše hra jen pro zábavu, abyste si zkusili. Ovládáte pouze rukou, nemusíte běhat ze strany na stranu, takže stáčí odpalovat míček a myslím, že směr také rozhodně neovlivníte. Z hlediska kinectu, není také moc o to stát, celému dojmu z hry to do krásy moc nepřidalo, vyšlo rozhodně více lepších titulů na kinect než tato hra. Je, ale fakt, že tvůrci se na kinect podporu moc nesoustředili a spíše jen něco slátali, aby přišli s nějakou novinkou.

Hra mě osobně vůbec nezaujala, jelikož se mi líbí více propracovanější hra Top Spin 4, i když je bez kinect podpory, ale myslím, že časem se dočkáme, že tvůrci vydají Top Spin také s podporou kinect. Zda-li Vám mohu poradit, tak jenom kvůli kinectu si hru nepořizujte, cena této hry je srovnatelná s Top Spin 4 a věřte, že pokud jste už něco nahráli, tak kvalitu od nekvality rozhodně poznáte a akorát budete naštvaní, že jste utratili tolik peněz za hru, která neodpovídá cenové kvalitě.