Hudba:        7/10
Atmosféra: 9/10
Hratelnost: 9/10

Žánr: Simulátor fitness
Stránky výrobce:
Značka: EAGAMES

Balení hry Active mne překvapilo, balení obsahovalo obsáhlý návod ke hře, snímač tepové frekvence, gymnastická gumu a zvlášť úchyty na gym. gumu, které musíte přivázat (udělejte to ještě před spuštěním hry, bohužel mě to došlo až při hře, když  s tou gumou takto upravenou předcvičovali) a dále 2ks baterie pro provoz snímače.Velká obavy jsem měla ze značně velkého snímače tepové frekvence a následné umístění na ruce, ale vše bylo v naprostém pořádku na ruce to ani moc nevadilo sice širší pás, na kterém je snímač umístěn, není asi z moc kvalitního materiálu, je třeba si dávat po spocení a  následné nějaké vyrážky, kde byl přijímač.

Před cvičením doporučuji výbavu jako, když jdete do fitka (vhodné oblečení a čisté boty, které Vám nezadělají koberec či podlahu, boty jsou nutné z důvodu běhu, aby Vás neboleli kotníky atd., dále si připravte ručník, hra dá dost fyzicky zabrat, již zmiňovanou gymnastickou gumu a vodu spíše v umělé láhvi ) a před spuštěním hry vložte baterie do přijímače, v klidu si jej umístěte na ruku, tak aby Vám nepadal z ruky nebo naopak, aby jste si to příliš nezatáhli, zapněte a následně z párujte s xboxem (postup jako párování ovladače) až se Vám zobrazí na přijímači zelená čárka jako na ovladači, tak již můžete hru spustit.

Při úvodu vyplňujete do tabulky,  své jméno, datum narození, váhu, výšku, pohlaví atd. (je nutné si vyhledat přepočet mír, protože nebere cm a kg), poté si nastavujete si, jaký tréninkový plát chcete mít (myslím, že je snad rozděleno na 4x týdně, celý týden atd.), také nastavujete úroveň, doporučuji začít jako začátečník, než si o cvičení uděláte obrázek. Výhoda je i, že si můžete zvolit buď trenéra či trenérku.

Můj první dojem než se mi po 5 minutách podařilo vše nastavit, je celkem dobrý, jelikož navštěvuji fitness (upozorňuji, že nejsem sportovec ! cvičím aerobně, ne svalově). Dojem byl dobrý z toho důvodu, že cviky,které jsou obsaženy ve hře dají zabrat stejně jako když strávím hodinu času s trenérkou ve fitku, zátěž mi přišla v dostatečné míře, i když občas jsem potíže, to zvládnout, ale když jsem potřebovala oddech, tak mezi jednotlivými cviky, Vám dělají ukázku jak správně cvik provádět, tak se dá rukou označit tlačítko znovu opakovat a můžete u toho o něco déle odpočívat než se vrhnete na další cvik. V této úrovni jsem měla cviky s gumou na biceps a triceps, poté cviky na břicho, zadek, stehna, běh cca 2 minuty, jízda na kole, podřepy a závěrečné uvolnění (položíte si ručník na zem mám plovoucí podlahu… položíte se a protahujete po náročném cvičení podle pokynů cvičitelky, dobrý relax na závěr úmorného cvičení)

Hodnocení je velmi dobré a investované peníze nejsou zbytečně, nehledě na ceny návštěvy fitness+placení hodin trenéra. Nevěřila jsem, že se donutím, a po prvním vyzkoušení zapínám znovu a znovu. Velice inspirující je, že celou dobu na Vás trenérka mluví, počítá série, které se zobrazují i v levém horním rohu (myslím, že za každý dobře provedený cvik dostáváte body) dále vídíte jak jste na tom tepově. Je pěkné si zacvičit doma v teplu pod vedením xboxu, bez zbytečných stresů, které máte z návštěvníků fitka atd., ponoříte se do samotného cvičení a zapomenete na čas, a na všechno ostatní kolem sebe.

Negativ

–  Hra není v češtině, což velká škoda
–  V módu začátečníka se také docela dost zapotíte (některé cviky   jsou náročné)