NHL® 16 EASHL Beta – krátká recenze

Tak se mi podařilo stáhnout betu NHL 06. Pro moji Xbox One konzoli. Mám na to týden, abych všechno, co je povoleno, vyzkoušel. Jediné, co mi beta povolí je online hraní ve více hráčích tzv. EASHL.

EASHL je návrat modu pro multiplayerové hraní  teamů po internetu. Hráči jsou složeni z vlastníků Xbox one nebo PS4. Minimální počet online hráčů v týmu pro zápas jsou dva hráči, jinak si nezahrajete.  Maximum je šest (vč. brankáře). Zbytek týmu je automaticky doplněn AI.

vlcsnap-2015-08-01-10h01m28s007

Když si počkáte na správný začátek zápasu a dostanete se do správných menu, tak na  pozici útočníka si můžete vybrat mezi charakteristikami hráčů. V útočnících máte na výběr, jestli je to střelec, nahrávač, bitkař a další. Mezi obránci si můžete vybrat mezi ofenzivním, defenzivním a samozřejmě i další typy hráčů i pro brankáře. Každý z výběru má vlastnosti, které odpovídají vybranému typu. Jeden rychle střílí, druhý má dobré a rychlé střely, třetí se přesně trefuje do přihrávek.

vlcsnap-2015-08-01-10h01m41s163

Pokud se hráči dobře dohodnou, který z hráčů bude mít jako charakteristiku svého online hráče, tak se budou vzájemně doplňovat a tak snáz porazí protivníky.

vlcsnap-2015-08-01-10h01m59s991

Oproti NHL 15 jsem přímo na ledě rozpoznal několik nových věcí. Začneme vychvalovanými, případně i zatracovanými, vousy. Při vytváření hráče už můžete vybrat to, jak bude váš hráč zarostlý. Variant je hodně. Můžete si vybrat i barvu a tak konečně máte na výběr velký výběr, jako v simících. Při online hraní potom vidíte své soupeře zarostlé a jsou vidět rozdíly.

vlcsnap-2015-08-01-10h03m15s898

Druhou novinkou jsou maskoti a lepší interakce mezi fanoušky. Nadávají na soupeře, jako v realitě. Nového prvku jsem si také všiml, že mají na deskách správné pojmenovaní týmu, jak jsme si správně vytvořily. Posledním prvkem, kterého jsem si všiml, bylo to, že led na konci třetiny je více zasněžený a poškozený a je vidět i trasa puku.

vlcsnap-2015-08-01-10h03m21s408

Čeká mne ještě necelý týden testování a hraní a zároveň i vysílání a natáčení videí. Po „úpadku“ v NHL 15, kterou mám pouze na hraní offline a sezóny manažéra, si myslím, že NHL 16 bude o dost lepší hra a nabídne pro hráče vynikající hraní. Bude to se to ale týkat pouze hráčů nových konzolí. Pro jejich předchůdce budou jenom úpravy sestav a malé drobné změny. Pro konzole nové se připravte na nejlepší hokej. Ale další recenzi celé hry si budete moci přečíst až po datu vydání. Doufám, že se, dle bety, vývojáři pochlapili a že nám přinesou plně vybavenou hru s různými módy hraní od offline po online. S mnoha statistikami a porovnáními v online a offline světě.